Virtuális asszisztens

Magasan képzett, több nyelvet beszélő szakember, akik virtuálisan, a távolból (otthonról) segít vállalkozásoknak, támogatják azok működését:

  • az értékesítési csatorna kiépítésében,

  • rendbe tenni az elhatalmasodó irathalmazt,

  • jegyzőkönyvet írása, kísérőleveleket készít, egyéb dokumentumokat szerkeszt,

  • táblázatokat, kimutatásokat készít,

  • rendszerezni az e-mailjeiket,

  • időbeosztást készít, kiosztja a projekteket, tárgyalásokat egyeztet,

  • elláthatja a cég ügyfélszolgálati feladatait akár telefonon, akár e-mailben,

  • telefonügyeletet tart,

  • kezelheti a közösségi média felületeit,

  • és még sok egyéb más feladatot láthat el.

Virtuális asszisztens alkalmazása lehetőséged ad egy vállalkozásnak, hogy időrabló dolgok helyett vagy a fontosabb munkákra, vagy a pihenésre koncentráljanak.

Induló vállalkozásoknak kiváló lehetőség arra, hogy áthidalják azt az időszakot, amikor még nem tudnak felvenni embert, így spórolni tudnak a munkaerőn. Vagy csak időszakosan kell felvenni valakit, egy projekt erejéig, vagy éppen nincs annyi munka még, amit le lehet adni egy új alkalmazottnak.

További részletekért kérj információkat a “Kapcsolat” űrlap kitöltésével és elküldésével.